^^ Tagen på bar gärning ^^



Kolla om du vill

Inträde på egen risk....

Daniela

Du är en riktigt knäppis ;)

Sluta reta din kära mor!!!

TID: 2009-09-16 - 08:30:30
Evelina

JAG SAKNAR DIG DIN LILLA SKRUTT! Du är så söt! <3

TID: 2009-09-16 - 14:52:45 URL: http://evesfoto.blogg.se/
Ellen

Hej!

Jag har också lockar i mitt hår!

Hahah!

Jag brukar platta det för jag tkr inte heller om mina lockar, men du var fin i lockar.

Du passar i allt :) <3



Du verkar jätte snäll...

Du kan väll kontakta mig på min epost- adress så kanske vi kan lära känna varandra lite mer :) <3

Det skulle vara jätte kul :) <3



Ha det bra!

Hoppas du hör av dig ;)



//Ellen

TID: 2009-09-22 - 08:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback