t-shirtar från scream deco apparel

 

 


Hej Hej,

Kikade in på scream deco apparel för några minter sedan.
Jag kan bara säga att dem har så j*vla snygga t-shirtar med tryck på.

Den med frukten är ju min självklara favorit.

 

Men kika in på deras hemsida så ser ni ännu fler coola t-shirtar.


Hilda

älskaaar dom!

TID: 2009-10-17 - 11:15:00 URL: http://hissan.blogg.se/
sanna

Jag håller med dig :)

TID: 2009-10-17 - 11:23:06
Rebecca

Hej!

Jag antar att vi fick samma erbjudande ang. dom här. Har du fått dina produkter levererade enligt avtalet? För det har inte jag, tänkte att vi kunde gå till botten med det här ifall de inte skickar ut leveransen snart. Jag har mejlen kvar från företaget och hur vi förhandlade och allt!



Mejla mig Nicole!

Tack för brevet och halsbandet föresten, ska blogga om det så fort jag får tid! :D



Puss Rebecca

TID: 2009-11-13 - 11:55:06 URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback