Svaren från frågestunden

Vad skulle du helst vilja uppnå i ditt liv och varför?
Svar:
Jag vill bli fotograf för att förmedla känsla till andra och man träffar mycket folk, kan alltid va kul :D

Vilken är din favoritbild ?
Svar:
Gud va svårt, om du menar av dem jag lagt upp på bloggen är det nog dem HÄR, men jag har massor av bra bilder.

Vad har du för bakgrundsbild på datorn ?
Svar:
Jag har en Twilight bakgrund och den ser ut SÅHÄR.

Hur fick du reda på att du hade reumatism och av vilken anledning började du söka hjälp?
Svar:
Det började när jag var 7 år. Jag hade feber ont i mage och några få leder. Jag låg inlagd 1 1/2 år, men när jag kunde gick jag till skolan. Sedan när jag blev lite äldre så slutade det, men jag började få problem med knäna istället. Vi gick till vår husläkare och h*n skickade mig till en ortoped. Väl där hade jag någonting som heter Ostriokondrit eller något sådant. Sedan efter 1 år så gick sjukdomen över i mina knän, men dem var fortfarande lika svullna och vätskefyllda. Min doktor då hade hjälpt till lite då och då på barnreumatologen och han skickade då en remiss till Barnreumatolgen på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Efter 2 gånger där vart det klart att jag hade barnreumatism.

Fotar du manuelt eller auto?
Svar:
Jag fotar oftast Manuellt, men om jag inte orkar och kanske sitter i en bild och vill fota ut så kör jag Auto
(jag vet fy skäms Nicole) XD


Redigerar du dina bilder mycker?
Svar:
Nja det beror på men en lite touch får dem alltid. Det jag brukar redigera är mest kontrast och kurvor, men ibland blir det lite "grövre" redigering.

Ger du ut fotolektioner?
Svar:
Jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag kan ju berätta lite kanske om ISO eller något sådant, men om jag nu ger ut det är det för att Emelie Ohlsson lärt mig :)

Kan du förklara lite bättre vad du hade för ovanlig sjukdom eller nått ?
Svar:
Jag är inte alls bra på att förklara men du kan läsa mer HÄR och HÄR

Vad använer du för kamera ?
Svar:
Jag använder en Canon EOS 450D mer om min utrustning kan ni läsa HÄR

Skulle du gå med på att göra en foto träff någongång. Byta tips m.m ? :)
Svar:
Självklart skulle vara superduper kul, det är bara mejla mig :)

Är du tillsammans med någon?
Svar:
Nope, i'm singel

Vad har du för sorts Mac?
Svar:
Vet inte vad den heter XD , men den ser ut SÅHÄR men om någon vet vad den heter så kan ni ju säga det

Vilka bloggar läser du ?
Svar:
Jag orkar inte länka dem nu, men jag läser: klassens bloggar, Kenza, Emelie Ohlsson, Evelina sigetty och jag har typ över 20 bloggar på Bloglovin att läsa lite svårt att rabbla upp alla.

Vad fick dig att blogga?
Svar:
Hm, jag tror det var min moster. Hon hade blogg, jag tyckte det verkade kul och började blogga jag har ju bara blivit större och större.

Vem hjälpte dig och fixa din blogg?
Svar:
Emmee och lillmister

Har du syskon?
Svar:
Nej det har jag inte.

Vill du ha?
Svar:
Ibland ja och ibland nej beror på :P





FATMA | sångerska

Svar: Bra smak ;)

TID: 2009-10-04 - 13:43:28 URL: http://fatmas.blogg.se/
Daniela

Faaaaaaaaaaaaaaaaan! Mitt flyg är försenat :(

TID: 2009-10-04 - 14:03:31
ANNA PEDERSEN

sv: haha jag vet redan var dom finns att köpa ;) men tack ändå !

TID: 2009-10-04 - 20:33:28 URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback