Måste be er om en tjänst.

Hej hej,

Nu är det så att jag MÅSTE be er om en tjänst.. Ni skulle vara guldvärda om ni gör det <3
Min kompis Moa (Träffade henne på Teneriffa när jag var på Rehabilitering.. Hon har Reumatism & diabetes) har Diabetes och hennes kompis är just nu med i en tävling. Där hon kan åka
till Tjeckien med sitt innebandy lag och tävla. Om hon skulle vinna tar hon även med Moa. För att
läsa mer här om hennes bidrag läs HÄR. Om ni är så sööta och röstar så klickar ni HÄR

Jag tycker att Moa verkligen förtjänar detta, ni förstår inte hur mycket hon kämpar för att inte bli för hög eller låg.
Jag levde med henne brevid henne i 21 dagar! Jag märkte hur det var. Så snälla gör det för henne & Hanna och för mig.

Ps. Det är bara 4 dagar kvar ! ! !




Som ni ser så det ju väldigt lika mellan Hanna & Elin.

E M I L I A A A ; ]

RÖSTADE PÅ HANNA! Tycker väldigt synd om människor med sjukdomar, ennu mera barn. Min mamma har en muskelsjukdom ;(

TID: 2009-11-11 - 22:56:46 URL: http://emiliaesy.blogg.se/
sofia

jag röstade! definitivt!

Min sster har diabetes och jag vet hur jobbigt det kan vara..

TID: 2009-11-12 - 18:57:59
C U A D R O - linneas lilla blogg.

Flera i hennes lag har jag haft Spanska med i 6:an ;) Och även spelat mot det laget när jag var mindre (:

TID: 2009-11-21 - 19:11:39 URL: http://cuadro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback