Vinnaren är LENA

Guud vad svårt det var att välja vinnare men jag lottade för jag tyckte ALLA förtjänade biljetter
men vinnaren blev LENA

"jag vill vinna bijetterna därför att har man tre småbarn så finns det nästan aldrig möjligheten att kunna gå på något sådant här. Jag har en dotter på 6 år som älskar Pippi och det skulle var kul att få göra något med bara henne, hon är äldst och har fått stå tillbaka mycket för sina småbröder.....kramar"

Det var Lenas motivering

Daniela

Grattis och hoppas ni får kul :)

TID: 2009-12-07 - 21:54:41
Maja

grattis till henne ! :)

TID: 2009-12-07 - 22:19:55 URL: http://majapekkari.blogg.se/
Åsa

Hej! =)

vill bara säga att jag är stolt över dig, att du bara vid 12 års ålder är så medmänsklig att du tänker på andra, och skänker hela ditt barnbidrag! det va väldigt fint av dig, och jag önskar att även andra människor skulle kunna vara lika godhjärtade som dig!

ta hand om dig!

många kramar från Åsa o Hanna

TID: 2009-12-08 - 14:59:48 URL: http://asalindfors.blogspot.com/
Adriana

vilken fin blogg du har, nicole :)

TID: 2009-12-08 - 16:51:08
mammabecka

Hej du vackra lilla tjej! Jag vill bara tacka dig av HELA mitt hjärta för det fina du gjorde för mig! Inga ord kan förklara den tacksamhet jag känner för dig. Du är lika vacker på insidan som du är på utsidan!



Säg bara till om jag kan göra något i gengäld för dig! Träffar dig förresten gärna någon gång om jag har vägarna förbi stockholm, så kan jag bjuda dig på fika! Du är fantastisk!



Kramar

TID: 2009-12-08 - 22:59:17 URL: http://mammabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback