Tävling! Vinn 2 biljetter till Pippi

Hej,

Jag lottar ut 2 st biljetter till Pippi föreställningen fredagen den 25 December kl. 16:30 på Vasateatern i Stockholm!!!
(obs gäller endast denna dag och kan INTE bytas eller ändras)

Följ med när Pippi Långstrump och hennes vänner bjuder på sång, musik, dans spänning och massor av skratt för hela familjen!

Pippi Långstrump

Hur ska jag göra för att vinna?
Ge den bästa motivering varför just du ska få gå.
Jag kommer bestämma vilken jag tycker är bästa motivering ;)
Länka gärna från er blogg....men man behöver inte ha en blogg för att få vara med <3

Sista tävlingsdag Söndag 6/12 fram till midnatt....

Lycka till//Nicky


Pauline, Frejas mamma!

Hej!

Jag var inne på en insamlingssida för Mammabecka och såg att du skänkt hela ditt barnbidrag!

Vilken otroligt fin tjej du är, som har ett så stort hjärta! Du kommer nå långt när du blir äldre! Många kramar Pauline

TID: 2009-12-04 - 10:10:10 URL: http://familjengould.blogg.se/
ullis

Hej Nicole!

Jag vill vinna för att jag vill ta med mig min pojkväns underbara lilla syssling på Teater, han är så söt och är min ögonsten.



Så jag tycker han är mer än värd det! :)

TID: 2009-12-04 - 10:18:37
Malin

Jag vill bara säga att jag tycker det var väldigt fint av dig att skänka ditt barnbidrag till mammabecka.

TID: 2009-12-04 - 10:48:16 URL: http://livetmedpapillon.doggyblogg.se
Anonym

Hej!, kan inte du ha en tävling?

som man kan vinna kamera utrusning ? :D

TID: 2009-12-04 - 11:28:05
Nina i Australien

Jag måste bara skriva en liten kommentar. Jag såg att du skänkt ditt barnbidrag till mamma Becka, och särskilt skrivit att hon ska spendera det på sig själv. Jag blir alldeles tårögd av denna fina gest, så osjälviskt gjort! Sen att du är så ung gjorde mig förvånad, men det är väll bara jag som är trångsynt. Fina, fina människa.



Kramar Nina

TID: 2009-12-04 - 12:27:19 URL: http://nina-rabe.blogspot.com/
Line

Hittade precis till din blogg och vilken fantastisk sot och duktig tjej du verkar vara. Jag var ocksa skoltrott i din alder men hall ut och det gar over! Jag hoppas du far en jatteharlig jul. Manga kramar

TID: 2009-12-04 - 13:14:56
Johanna

Bara för att jag är en så underbar och barnslig kompis. Okej jag vet att motiveringen suger. Grejen är vara den att jag ändå inte är hemma så jag kan inte, även om jag vill! Det är inte rättvist :/

TID: 2009-12-04 - 18:46:12
Caroline

Oh så roligt. Jag Skulle jätte gärna vilja gå med min kusin Amanda som är 4 år gammal. Hon älskar Pippi och går ingenstans utan sina Pippi-gubbar. Hon kan alla filmer utantill och även alla repliker.

När man är där ska man alltid leka att man är Pippi och hennes vänner och säger man replikerna fel blir hon riktigt sur och berättar hur man ska säga den.

Så därför skulle jag vilja gå med henne för hon skulle verkligen älska de. Och hur underbart är de inte att se en liten söt flicka så lycklig?



Kram

Caroline

TID: 2009-12-04 - 18:53:02 URL: http://svanemar.blogg.se/
sofie ♥

Fin blogg! :)

hoppas du har en bra dag.. :)

TID: 2009-12-04 - 20:39:24 URL: http://sosofiie.blogg.se/
lillavild

Vill bara säga att jag tycker det är fantastiskt fint av dig att skänka ditt barnbidrag till någon du anser behöver det bättre. En tjej med hjärtat på rätta stället, verkligen, och du är dessutom väldigt vacker på din profilbild!

TID: 2009-12-04 - 20:57:16 URL: http://lillavild.blogg.se/
Sandra - Mina Prinsar och Jag

Hej!

Jag skulle verkligen vilja vinna två biljetter till Pippi föreställningen...



Varför vill jag vinna?

Jo för att min son på 2 1/2år har skapat en rutin här hemma som är att alltid kolla på otecknade Pippi direkt på morgonen när han vaknar (vi har alla avsnitt inspelade). Han ligger varje morgon och ser på Pippi medans han och hans lillebror dricker välling under filten i soffan. Det är deras start på dagen! Och båda älskar Pippi. Så att få överraska den äldsta med att gå på den här föreställningen vore guld värt (egentid med mamma för att se sin idol) ;-)



Länkar såklart i min blogg!

TID: 2009-12-04 - 21:12:48 URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Andrea

Hej! Jag såg att du hade skänkt 1000 (!!!) kronor till mammabecka, wow! Otroligt fint av dig!

Sen måste jag bara säga att du skriver otroligt moget för att bara vara tolv år, keep going tjejen!



(Obs, det hör inte till detta tävlingsinlägg, jag villa bara säga det =D)

TID: 2009-12-04 - 22:28:46 URL: http://ordsomord.blogspot.com
S A G A

vad har du för kamera? :D

TID: 2009-12-04 - 23:17:25 URL: http://sagaaa.blogg.se/
Sara

Tusen tack :)



Läste att du har barnreumatism.. Min lillasyster som är 8 år har också det. Först sa dom att det skulle växa bort vid 7 års ålder, men det gjorde det inte, och nu har dom sagt att det ska växa bort vid 10 års ålder. Och gör det inte det, så är det något hon får dras med hela livet. Antar att det är så för dig?

TID: 2009-12-04 - 23:32:14 URL: http://dolphin.blogg.se/
Nora

Hej!

Först och främst vill jag verkligen hylla dig för att du har ett så stort hjärta! Väldigt, väldigt fint gjort. Även om jag inte känner dig rågillar jag dig redan!



Sen vill jag dock också kort påminna om alla barnen i Afrika som dör av svält varje dag, inte har några föräldrar mm. Jag menar inte att du ska skänka ännu mer än du redan gjort, och Mammabecka har verkligen förtjänat pengarna. Tycker bara att det är lite konstigt att hon som ändå har ett helt okej liv ska få så mycket medkänsla och pengar bara för att...ja, varför? Barnen i Afrika bloggar inte. Men jag kan lova dig att de lider desto mer, har själv volontärat där. Deras situation är otroligt hemsk. Glöm inte dem bara för att de inte hörs och syns!!! Jag känner mig jättetaskig att kritisera dig, det är inte menat så. Jag menar bara att det är orättvist att folk är beredda att ge hundralappar till en svensk tjej med mat, lägenhet och föräldrar men inte kan offra ens några kronor till dem som behöver dem så mycket mer!



Men som sagt får du ändå grymt med respekt från mig för att du överhuvudtaget är beredd att skänka så mycket pengar till någon som behöver dem mer än du! Hade bara alla visat sådan medkänsla och givmildhet hade världen sett helt annorlunda ut idag.



KRAM



TID: 2009-12-05 - 00:43:59
Nora

P.S. Du är megagrym tjejen!! :)

TID: 2009-12-05 - 00:51:23
lyddiia

SV: håhåhå okej c: jag tror faktiskt det får bli den :))

TID: 2009-12-05 - 10:49:29 URL: http://www.lydde.blogspot.com
Millan <3

Hej!

Jag vill börja med att säga att jag tycker du är en OTROLIG tjej som gav ditt barnbidrag till Becka, så otroligt vackert av dig =)

Sen vill jag faktiskt även vara med och tävla om biljetterna. Min bästa tjejkompis har en dotter på 2 år, vars pappa stack redan när hon låg i magen, under 1½ år levde hon utan sin pappa, och sen kom han tillbaka, men stannade i 6 månader och nu har han alltså stuckit igen. Amanda (dottern) pratar och frågar efter pappa varje dag och tyvärr kan ju inte Johanna (mamman) ge ett bra svar på vart han tagit vägen eller varför. Jag skulle vilja ge dessa biljetter till Amanda, och att jag tar med henne dit, så att Johanna kan få en dag för sig själv, vilket inte händer så ofta, det blir alltså en pressent till dom båda =) Hoppas jag vinner, för både Amanda och Johanna skulle bli så glada.



Massa kramar Millan

TID: 2009-12-05 - 11:14:50 URL: http://millan1985.blogg.se/
E M M A

SVAR: tack för ditt tips, vi får se hur jag gör. ;D



Ha en bra dag!

TID: 2009-12-05 - 12:20:06 URL: http://sommarfreak.blogg.se/
I S S A

Fin blogg ;]



Ha en bra lördag.

TID: 2009-12-05 - 18:56:27 URL: http://isabelleg.blogg.se/
Lena

jag vill vinna bijetterna därför att har man tre småbarn så finns det nästan aldrig möjligheten att kunna gå på något sådant här. Jag har en dotter på 6 år som älskar Pippi och det skulle var kul att få göra något med bara henne, hon är äldst och har fått stå tillbaka mycket för sina småbröder.....kramar

TID: 2009-12-06 - 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback