Spegel, spegel i väggen där

Foto: Jag

 

Tycker denna är så cool !

 

Idag var jag med Nathalie, vi gjorde Spanska och några andra läxor.


Daniela

synd att spegeln var så skitig ;)

Kom ihåg att skicka bilden till Henrik

TID: 2009-09-28 - 21:20:43
amanda

Om du bara är tolv år så är du sjukt duktig! vad har du för kamera?

Själv är jag fotograf och har en canon eos 450d. Har jobbat som frilansare för jönköpings lokaltidning.



Men ett litet tips: efterosm du använder ett högt bländarvärde tipsar jag om att hålla spegeln ren annars använd ett mindre vräde så kommer inte smutsen att synas om spegeln är i skärpa :)



puss

TID: 2009-10-15 - 20:34:54 URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback