"Din bästa sommarbild"

Jag älskar dessa fototävlingar även om jag typ aldrig går vidare XD

 

Nu är jag med och tävlar hos Kamilla om ett closupfilter +4 i valfri storlek ;)

Closeup filtret sponsrar bästa tvspelsweb.se som jag nyligen beställde en ministudio av som borde komma snart ;)

 


Fotograf Emelie Ohlsson

Har du tagit denna? Den är JÄTTEFIN!!!

TID: 2009-09-22 - 08:17:09 URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Daniela

Härlig bild :)

Du har tagit så otroligt fina bilder på detta bröllop.....Claudio & Monica kommer bli så glada när vi skickar dem ditt album.

TID: 2009-09-22 - 11:52:09
Kamilla - Fotoblogg

Hejsan! Du har anmält dig till min fototävling där priset är ett close up filter. Imorgon ska jag ta ut finalister och vissa bloggar har kopieringsskydd när jag ska lägga in bilderna så att jag måste göra prinscreen och det gör kvalitén på bilden MYCKET sämre.



När jag lägger upp bilderna i röstningsinlägget vill du kanske att bilden som du anmält dig med ska vara tydlig. Därför hade det varit bra om du skickade bilden till mig. Mailen står ju i e-post fältet.



Det är INTE större risk att du går vidare om du skickar bilden, jag skriver detta till alla som har skickat in bidrag. Men kvaliten på bilden blir bättre när jag laddar upp den och då är det kanske större risk att du får röster om man ser vad det föreställer och bilden är skarp.



Och förresten, det är såklart inget måste att maila bilden till mig!

TID: 2009-09-22 - 16:14:14 URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback