Vem är du? Vem är jag?

Jag får många kommentarer "Kan du inte berätta mer om dig?"


Ja det kan jag väl, ehm vart ska jag börja xD

Jag är en tjej som föddes den 28:e mars 1997 en långfredag (Djävulens barn hahah)
Jag fick namnet Nicole efter att mamma kollat på Fame-serien och hon tyckte det var fint.
Min pappa är från Grosseto en liten stad i Toscana 18 mil ovanför Rom. Även mamma är Italiensk
men dock bara halv. Jag kan prata flytande Italienska men inte skriva lika bra xD



Jag har alltid bott i Sverige. Eller har bott 3 månader i Italien när jag var runt 3-4?.
Jag stormtrivs här i Stockholm och skulle inte kunna flytta ifrån det.. Eller jo ett undantag
USA.  Hahha. Jag går på en skola på Söder.



Jag gillar väl sådant som nästan alla tjejer gör? Killar, Twilight , kompisar, vatten och åka på semester..
Älskar mode & fotografi som ni säkert redan märkt. Jag läser & sitter vid datorn ganska mycket, men
mest alternativ 2 :P , Jag gillar och blogga och vara inne på facebook och chatta.



Jag har börjat komma in i en jag-gillar-inte-skolan period.
Jag gillar inte dem jobbiga lärarna som inte fattar någonting och våra jobbiga läxor. Skolmaten suger och
det känns som att jag är den enda som inte fattar någonting. Fast det gör jag ju.. Mina favoriämnen är Engelska och
Spanska och Svenska.  Jag gillar dem eftersom språk är min starka sida och jag fattar iallafall mer än vad jag gör
på en mattelektion.



Jag har sedan jag var 7 troligen haft en ledsjukdom som heter (barn)Reumatism. Som gör att man får ont i
nästan alla leder beror på typ vilken grad.. Jag har mest problem med min käraste rygg.. Det är cirka 1500 barn som
har denna sjukdom i Sverige. Det går även att googla på detta om ni vill hitta mer fakta :D



Jag går på aktiviteter 4 gånger i veckan. Jag går på Simhopp & Konstsim & Simmning och vattengympa..
Vattengympa går jag på för min reumatism. Poolen är cirka 38 grader varm och finns tillgänglig för oss
barn på Astrid Lindgrens Barnsjukhus.



Jag är mycket kinkig och kräsen ang. mat. Jag gillar t.e.x. inte korv och fisk som är väldigt vanligt here in Sweden.
Min favorit maträtt är Tacos och Pasta med köttfärsås. Jag älskar efterätter och godis (sötsaker) men proppar
inte i mig det så jättejätteofta ^^



Något jag missat skicka en kommentar då.

Jojj

Bra blogg du har tjejen:) Min mamma lider av ledgångsreumatism så jag kan se på henne hur fruktansvärt det kan vara men du verkar trots allt hantera det bra:) Kommer fortsätta läsa din blogg:) Ha det så bra! /Johanna

TID: 2009-10-30 - 01:46:36 URL: http://yoyhanna.blogg.se/
Ida

Kan vi inte få se dig prata italenska i ett videoinläg? :)

TID: 2009-10-30 - 10:27:50 URL: http://onlyidas.blogg.se/
sandra

hahha gud shit va coolt att du håller på med typ alla sporter inom simsporten!:D vilken simklubb simmar du i?:) brukar du tävla?

TID: 2009-10-30 - 10:51:42 URL: http://sandrasfotoblogg.blogg.se/
E M M A - F O T O

jo jag tror att det blir denna bild =) Kommer visa när det är klart =)

TID: 2009-10-30 - 13:21:48 URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Hobbyfotograf Erica Pettersson

Roligt att läsa ett sådant här info-inlägg :) Det är alltid roligt att få veta lite mer om personen bakom bloggen :D

TID: 2009-11-05 - 22:27:06 URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback